Lät du henne komma närmre?

Mår otroligt bra.
Är väldigt tillfreds där jag nu vilar i en trygg vagga i mig själv.
Vi ska ta oss igenom det här livet med stil och glädje.
Hittar tillbaka till mig själv i konsten. Skrivandet och musiken. I skönheten i fladdrande värmeljus, där bor essensen av den jag är. Jag vill aldrig känna mig osäker på om den jag är duger. Aldrig mer.

Estetik. Konst. Färg. Form.
Jag sitter i en grop av filtar i min säng. Nöjd med att vara själv, trots att jag absolut längtar tillbaka till en tvåsamhet där man gör att kärleken gör allt ännu bättre ibland. Men allt sånt har sin tid, nu är min egna.
Ljusen är tända. Vackra ord och melodier smeker rummet.
Det här är livet, just nu. Den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0