Snus

Sitter och njuter av lemon curd på sked. Tokdelish.
Har redan hunnit göra bort svenska och laga middag, snyggt jobbat.
Nu är det bara engelskan till imorgon, sen klar för dagen.
Ska upp förefan och mjölka imorrn, tur att jag får lifta med Madde.
Imorgonkväll blir det New Moon i Luleå med klassen så det ska bli himla trevligt!
Sen kommer Bugs samma kväll, ska hämta na från flyget efter filmen. Mycket bra!
På lördag är det utgång på Pentan med hela stora tjocka gänget och det kunde inte kännas bättre.
Drar förhoppningsvis också norrut nästa helg till min babe.

Åh, idag smälte mitt hjärta.
Emma kommer fram till mig och ser lite lurig ut.
"Amanda, jag har något till dig.."
"Vadå?"
Då sträcker kvinnan fram en snusdosa till mig. Fäster den med blicken och hela kroppen skuttar, men jag vågar inte röra den. Ser nog himla rädd ut för hon fnissar och säger åt mig att öppna den.
Tar den och öppnar. I den ligger ett gäng tuggummin.
"Tänkte att du skulle få den för att du harvarit så duktig att sluta snusa, så kan du ändå ha en dosa att pilla på och något att sätta under läppen"
Kan man bli gulligare?!
Jag gav henne en megakram och log resten av dagen. Man kan ju inte annat än älska mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0