Uttråkad

oftast på tallriken:  mat
bästa klubben: Jadu, finns mycket bra. Får väl säga arbetsplatsen Snaps för att vara partisk
då vet jag att jag är kär: det känns överallt
detta gör jag när jag är ledsen: är ensam
hit går jag helst: ut
bästa presenten jag fått: hm..kameran tror jag
älskar att ge bort: kärlek iöverflöd
skor: mina partypjucks knäcker det mesta
jag spelar: sällan och aldrig
efterrätt: chocolate-anything
dagens lögn: vet inte
ditt rum är: min lägenhet är liten
din hobby:  musik, vänner, kärlek, lärande
vad är det för veckodag? tisdag
vad åt du senast: currykycklingmacka!
vem fick du mail av senast: blogg.se
vem fick du sms av senast:  Älsklingen
senaste bussresa: ooj..det var länge sen. kan ha varit 474 ut till Värmdö
manchester eller jeans: Jeans
sover du naken:  ofta
vad gör du när du inte kan sova: läser eller ser film
vinyl eller cd: vinyl
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: beror på
hur många dagar i veckan går du på fest: nån/några ggr i månaden
bör stockholm vara sveriges huvudstad:  ja
vad tycker du om lunarstorm: vuxit från lunar tack
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: nej du
favoritfilm: amelie från montmartre
spelar du i ett aktivt band: not anymore
skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: beror på brottet
hade du kunnat tänka dig att bli polis:  ja
vem får dig att må dåligt: jag själv oftast. press utifrån
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: i tystnad
är du ett intellektuellt geni:  nej
blandar du svenska med engelska när du skriver:  sometimes ;)
vad tycker du om fredrik reinfeldt: mumin
tittar du på musikbyrån: sällan
är du den som avslutar telefonsamtal: ofta
vad gör du om tio år:  lever som jag önskar förhoppningsvis. lycklig
vad gillar du för kakor? hm..choklad
vilken är din favoritpaj? nektarinpaj
vad äter du helst till middag? sushi, pasta m spenatsås
vem lagar din mat? jag
varför är du inte vegan?jag ser inte att det är det jag ska göra för att förändra något
vad heter dina djur? Theo och Myrra
hur många skor har du? många..mer än 10 färre än 30
vad har du på dig just nu? jeans och grå tröja
vad har du för frisyr? uppsatt
hur många timmar sov du inatt? typ 7
hur många timmar brukar du sova per natt? så många jag hinner
vad vill du ha på smörgåstårtan? allt!
vad dricker du helst till maten?  vatten
vad dricker du helst på fest? öl
vad åt du till frukost? äter inte fukost
hur många cigg har du rökt idag? none
vad jobbar du med? timvikarierar på skola, entrévärd Snaps
har du skrivit någon egen låt? ja
vem hånglade du senast med?  M<3
vem saknar du? Baby<3, Hanna, Lisa, Systern
är du pinsam på fyllan?  inte mer pinsam än nykter
vad stog det i den senaste smset du fick? Hjärtat som klagade på matten ;)
vem var det ifrån? Madde
skriver du dagbok? nej
vilken färg har du på dina underkläder just nu? brun o lila
vad gjorde du sönder senast?  dagbokslås
har du blivit hotad på telefon?
vad är det sämsta med p-piller? käkar inte hormoner
vad var det senaste du köpte? he he he ;)
vad har du dåligt samvete för?  inget
vad heter dina favoritgosedjur? Panda Fin
vem kramade du senast? Tim
vad är du beroende av? livet, luft, nikotin
är du sexuellt frustrerad? lite faktiskt
har du duschat idag?  nein
vem vet mest om dej? vet inte..
vad luktar det just nu? skola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0